2013年1月12日 星期六

One year birthday, thanks to you 天哪!亂走一歲了…!

My dear friends, It's been a year since the day AMouwalker was open. We are ONE year old! Thank you for all the support and friendship that has made AMouwalker an organic place with so many stories. We'd like to take this opportunity to thank you again. If you would like to receive my hand written Thank You note, please reply with your postal address to Amouwalker@gmail.com. And the note will be with you soon smile !

親愛なる旅人へ

アモウウォーカーもオープンより1年が過ぎ、私たちは1歳になりました! これも皆、アモウウォカーにお寄せいただいた皆様方のお心のお陰でございます。また、皆様にお聞かせいただくお土産話はアモウウォカーを生きた交流の場へと成長させてくれました。ありがとう。 これを機会に、旅人の皆様へ ささやかながら感謝の気持ちをお届けできればと思います。私の手書きの感謝状をお受け取りになりたいという方がいらっしゃいましたら♪是非とも 貴方様の住所を、お手数ではございますがamouwalker@gmail.com宛にE-mailでお知らせ下さい。すぐに笑顔とともにお届けします!

 
我們一歲了,你們好嗎?

亂走持續初衷,努力提供給旅人一個熱情與精彩的台灣旅遊分享空間,

一歲,從懵懂無知,到稍微累積一些些經驗~今年度我們準備舉辦更多的活動,回饋給我們的旅客,分享更多屬於你我的旅程,紀念我們相遇的每一分鐘感動~ 請給我們機會向您道謝~ 請留言or 寫信給我們您的姓名、電話、還有住址 amouwalker@gmail.com 留言給我們之後~


小主人會親自將阿貓亂走手繪感謝卡寄給您~ 期待和你交換卡片喔~~

亂走一歲,衷心感謝您~!!!!(深深一鞠躬)


沒有留言:

張貼留言